rsm_0026 her insan bir olmuyor insana da bi yerden sonra tak ediyor yani nereye kadar alttan alacaksın iyi niyeti de suistimal etmemek gerekiyor. Buna bende katılıyorum ilk zamanlar çok içli dışlı olursan seversen sonra kötü oluyorsun laçkalaşıyor. Biz göçmeniz Yugoslavya göçmeni Arnavut diğer tarafımda bizde öyle samimi içli dışlı olunmaz kaynanayla evlendikten sonra kaynana tanınır öyle önceden yok gidip karşılıklı kahve için sohbet etmek. Ne kadar mesafen olursa o kadar iyi oluyor aranız. Saygıdan aynı sofraya oturmazlar. Temiz iş muhattap olmuyorsun 😂😂