annesininmelegi41 işte ancak hep beklenti var biz insan değiliz sanki ben evlenirken hiç birşey talep etmedm hiç bir şey istemedk herşeyimi en güzel şeklde yaptı ailem ama onn ailesi 1 tl dahi harcamadan çck evlendirdi nikahımda bna takılar takılırken damat bomboş kaldı utanmadılar yinede üzerine hala baskılamaya kalktılar şimdi aileler arasnda ipler koptu şuan babası hariç ailesinden kimse ile knşmuyorm yok saydık bildirdik kararımızıda torunları yok yani yüzsüzlk edip gelirlerse artk ben o eski ben değilim sürerim 😂 kesin