Mercimekmom Hep görüyorum da Mayıs ayı anneleri bi türlü doğurtmuyor birbirimizi motive mi etsek toplayıp sezeryan mı etsek bilemedim 39+4 0 sancı 0 açılma nişan yok 😂😂 çarşamba günü suni sancı verecek benim doktorum siz ne alemdesiniz 😬😬
Buseseyma Mercimekmom bacım iyi geceler . Beni hatirladin mi 😁 son 3 gün ama gelen giden yok . Bana da bayramdan sonra gel hâlâ doğurmamış olursan suni veririz dedi 😁
cilekreceli Mercimekmom öğlen ikide randevum var aynen ne sancı ne nişan doktora hoca bitir hocaaaaa demeyi düşünüyorum 😂
Minnosunannesiii Minikturtageliyor 🤣🤣🤣🤣🤣 amannn mayıstan 3 yıl önce ne gördük ki şimdi ne görelim 🤣🤣🤣 bir mayıs 5 evlilik yıldönümümüz şimdi de bebek doğmuyor Bi türlü 🤣🤣🤣🤣
Minnosunannesiii Minikturtageliyor yine şükür sen geçen ay Nisan annelerini görcektin 🤣🤣🤣 onalrda zor doğurdu bu arada senin ne zaman
Esracete Minnosunannesiii elediyebiri bende 40+3 deyim ama hiçbir belirtim yok hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz ☺️
mrsbiyolog Ben sanırım istisnayım😂 Tahmini 1 haziran olan 36+5 bebişim 8 Mayısta dünyaya geldi. Hani ben erken geleceğini biliyordum sıkıntılı gebelik sürecimden ama bu kadar da erken beklemiyordum☺️☺️Bekledikçe gelmiyorlar sanırım bunu anladım
cilekreceli Mercimekmom kendi kendime haycanlanıyom yaa iki hafta önce kanal girişindeydi bugün baktık hala kanal girşinde çocuk 😂
sun_la 39+2 olduk. İç çamaşırımda ıslaklıkla uyandım. Su olabilir mi ayırt edemedim. Kalça ağrım dışında hiçbir ağrım da yok. Ne yapsam bilemedim☺️