Hanim90 Pamugunannesi1 ben de bir ara düşündüm ama evim çok büyük katlanır alacak durumum da var ama yine de bine gelen seti alacağım 50-60 lira verip işim bitince ihtiyacı olan birine veririm oldu bitti en azından parası az olunca gözüme gelmez
Pamugunannesi1 Hanim90 Yani evim ve banyom küçük olduğundan katlanır olması benim açımdan daha iyi oldu 2 inci çocuğuna kullanan anneler var o yüzden verdiğim paraya değdiğini düşünüyorum 🤗
Sonsuzhayal Pamugunannesi1 Küçük banyo ve evler için ideal bende kullanıyorum eskime yıpranma yok canım
Pamugunannesi1 Badem_ Severiz katlabilir küvetleri bizim içinde yapsınlar bizde girelim tatil niyetine 🤪
Badem_ Pamugunannesi1 neden arkadaşlarınız askıya alındı ki. Ben forumda yeniyim kuralları pek bilmiyorum. ÖZel sohbet etmek yasak mı.?
Pamugunannesi1 Badem_ Hayır canım yasak değil şöyle askıya alınan arkadaşlarımız benim açtığım postta tekrar yazıp modaretör de bunu fark edince postumu da askıya aldılar arkadaşlarımın yeni açtıkları hesapları da 🥺
Badem_ Pamugunannesi1 anladım. Ben de sahura kadar! uyumuyorum da genelde.Sahura kadar sohbet edecek birileri olsa forumda ne güzel olur diye düşünüyordum. Bir an özel sohbet etmek yasak mı acaba diye üzüldüm 😕ama madem yasak değil zaten bu son sahur belki sohbet edecek birileri çıkar 😉
aynurcalti Pamugunannesi1 Bende Şubat indiriminde 230 a aldım 3 lü setini en ucuz o zaman görümce aldım henüz kullanmadım ama bence çok kaliteli ve güzel inşallah kullanışlı olur🥰
Badem_ Pamugunannesi1 ay sizin postların adı çıkmış galiba askıya alıyorlarmış ya sürekli. Askıya alınmaktan korktum bir an. Yoksa bacı bacı sohbet etmek keyifli olurdu 😊
aynurcalti Pamugunannesi1 evet açtım çok güzel duruyor aynen kaldırdım ev 2+1 olunca yer açısından çok mantıklı oluyor.
Sterre 5 yıl önce oğlumda kullandım. Katlandığı için gayet güzeldi. Üstüne bir sürü çocuk kullandı ailede, maşallah hiç bir şey olmadı. Şimdi sapasağlam geri döndü bize😅