Kubraaates Ozge20ulu ben de koşuyolu medipole gidiyorum mesai saati dışında ekstra 1000 TL istiyorlar.
Ozge20ulu Kubraaates vay arkadaş bebislere tembihliycezmi mesai saatinde gel diye🥰 kadın dogumcunolmak varmış gercekten
Meryemkale Yaprakdokumusever bende medipol kontroldeydim 2 mayısta doğum yaptım normalde doktorum pazar günleri nöbete kalmıyordu ama benim şansıma o gün nöbetçiydi doğumuma da o girdi🥰
Milenka Duygu_52 özel hastanede olsa gece oldugunra doktorlar gelmeyebiliyor. Ek ücret verirsen gelen oluyor. Para da versen gelmeyen gelmiyor. Doktora danışmak gerekiyor.Gittigniz doktora sorarsınız o sizi aydinlatir
Meryemkale Yaprakdokumusever normalde mine hoca doğum şekli ne olursa olsun takibini sıkı yapıyo ve doğumu başka doktora bırakmıyo benimde normal doğum olarak bayramın 2.günü doğurursun sen diyodu 2 hafta önce geldi oğlum 😂 Allahtan o gün nöbetçiydi 😃
Meryemkale Yaprakdokumusever 36+3te geldi miniğim baya aceleciydi 27.haftadan itibaren doğum pozisyonu almıltı🥰