asliby Ozge20ulu AA benimde 2 de 😀 tevafukun böylesi 😀 çok sevindim şu platformda kimseye denk gelmemiştim. Bende 14+2 haftalığım. ☺️ Önce medicalpark Aynur hanıma gidiyordum. 9 haftadan sonra Mine hocaya geçtim. Şimdilik memnunum şükür. Siz benden daha deneyimlisiniz. Detaylı ultrasonu nereye yaptırdınız öğrenebilir miyim? Bir de bu hastaneden doğum ücretini öğrenebildiniz mi acaba
Ozge20ulu asliby Detaylı ultrason Erbil Çakara yaptırdım Ümraniye de özel fiyatı uygundu Önceden yeditepe üniversitesine gidiyordum doğum fiyatları çok yüksek buraya geçtim Fiyat bu gittiğimizde konusacagiz inşallah orda tanıdık var yüzde onbeş indirim yaptı muanede doğum zamanı da konuşuruz dedi
asliby Ozge20ulu memnun kaldınız mı peki Ultrasonu çeken doktordan? Bende medipolde yaptırmazsam detaylıyı muhtemelen başka bir yerde arayışa giricem. Doğum ücretini tam hatırlamamakla birlikte eşim 3400-600 gibi bir şey hatırlıyor normal doğumu. Sezeryanda 4000 küsurdu. Ama emin değiliz bizde.
asliby Ozge20ulu maalesef söylemedi inşallah bu sefer gidişimizde öğreniriz. 😍Siz cinsiyeti ne zaman öğrenmiştiniz
Ozge20ulu asliby bı arkadaşım burda Mine hanıma gidiyodu normaldi sonra zorunlu sezeryan a dönmüş 4800 verdi sigortaya indirime göre değişiyor galiba
Ozge20ulu asliby 12 haftada öğrendim 🥰🥰ay gösterir umarım ben ağlamıştım 🥰benimde kızım olacak 35. Haftayim artık gönlünden geçen olur inşallah saglikla
asliby Ozge20ulu bu yıl içinde istenen ücret mi? Değişiyor sanırım ücret diğer şubelerine göre hastanenin. Herkesten farklı ücretler duyuyoruz. Doktora da göre de değişiyor tabii
asliby Ozge20ulu inşallah. 🙏Sizin de az kalmış. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
asliby Ozge20ulu ne güzel erken öğrenmişsiniz bizim ki göstermedi 😀 sağlıklı olsunda kız erkek farketmiyor artık zamanı gelince öğrenilecek bir şekilde tesellimiz o yönde😀
Sulegorkemakyol ilk61 ümraniye çakmak erdeme gidiyorum bu ikinci hamileliğim kızımda sormuştum ozaman öyle söylemişlerdi halada geçerliymiş
zuhal2012 Duygu_52 her hastanede değişiyor mesela bize şöyle bilgi verildi; gündüzse kendı doktorunuz ama geceyse hergune nöbetçi kadın doğum doktoru listesi var ,doğum var diye geldıgınızde biz hemen arıyoruz o gün kim nöbetçi doktorsa o gelıyor dendi
balbocegim27 Yaprakdokumusever bebekle anlaşma yap mesai saatleri içerisinde gelsin doktor için de zor ama saçma bi durum