NurCeren00 lifeofmybaby hangi ağdayı kullanıyorsunuz? Elle çekilen inci taneli ağdalardan aldım ama çekemiyorum sözde acıtmıyor diye baya reklamları çıkmıştı 😂😅. En son normal şekerli ağdalardan aldım o da yapış yapış yapıyor 😂.
lifeofmybaby NurCeren00 o inci ağdaları ben sevemedim hiç ya 🤷🏼♀️ Ben normal kalıp sir ağda alıyorum o da çekiliyor elle beze ihtiyaç duymuyorum
Ebreva BuglemSultan https://www.hizliresim.com/m4caz2p Şuan mor olano kullanıyorum ama sarı olanıda aynı çok güzel
DusunceBulutu Ebreva evet ben de mor olanını kullanıyorum baya memnunum çok konforlu.sarı olanı üst modeli sanırım denemedim
mminikmmucizemm BuglemSultan geçenlerde bir doktorun soru cevap hikayesinde görmüştüm kesinlikle yasak demişti tüy dökücü için
Ebreva DusunceBulutu bilmiyorum ama genelde mor daha pahalı oluyor ama başlıkların hepsi uca uyumluymuş zaten
baharko7 BuglemSultan bu dönemde en mantıklısı tüy dökücü krem bende kullanmıştım bir zararı yok merak etme