Oznuryunus Ezgihrcnn rica ederim canım 🌸 ben birde covid oldum 6 aylıkken o zmanda zayifladim çok şükür doktor kilo almaman daha iyi bebiş sağlıklı diyordu hep dert etme 🥰
Ezgihrcnn Oznuryunus bende covid oldum o denemdede çok vermedim istemesemde yedim annemde yanımdaydı zorla yedirdi. Bir kilodan az vermiştim topladım sonradan onuda. O dönem inanılmaz zor
BuTuKu Ezgihrcnn bende ilk baslarda 5 kg verdim şuan 19. Haftadayim 1 kg aldım bence bu zmnlarda ne kadar az kilo alırsak o kadar iyi son aylarda zaten alırız o yüzden icini ferah tut 😊
Ezgihrcnn BuTuKu bende artık senin gibi düşünmeye başladım 🤭 bebekte sıkıntı yoksa almadığım kilolar yanıma kâr kalıyo 😅
gullcannn Ezgihrcnn Canım normalde kilom var çabuk kilo alan birisiyim. Fakat hamilelikte bulantı ve kusma ile 17. Haftaya kadar 8 kilo verdim sonra bitti bulantilar. 33+3 haftalığız şuana kadar 3,5 kilo aldım sadece ve 32. Haftada kontrolümde bebeğim 2300 dü ben almamışım bile kilo hemde 2 hafta önden gidiyor oğlum sen düşün. Bebisler her türlü besleniyor. Doktorunda gelişimi iyi diyorsa sıkıntı yoktur zaten. Oyüzden canını hiç sıkma
Ezgihrcnn gullcannn yaa süper gerçekten. Bizde öyle oluruz muhtemelen maşallah size✨ Teşekkür ederm canım benim
tatlican28 Ezgihrcnn almamanız daha iyi yediğiniz bebeğe yarıyor demekki çok kilo alıp bebeği çok zayıf doğan var. Ben ilkinde hiç kilo almadım çok cılızdım hep dalga geçerlerdi senden doğan zaten zayıf olur cılız olur diye tosun gibi oğlum oldu 😀
Ezgihrcnn tatlican28 oyy maşallahh güzel beslenmiş ozaman 🥰 ne güzel ya ✨ banada öyle diyolar. Aşırı zayıf bi insan değilim ama kiloluda değilim. Şimdiden başladım o tarz cümleler duymaya bende sizin gibi doğumda mors ederim inşallah 😅
tatlican28 Ezgihrcnn Ezgihrcnn edersin canım merak etme benim gibi bol bol da sütün gelir inşallah 2 ay sonra sütümde yaramıştı baya toplu bi bebekti bu arada eşimde çok zayıf bu hamileliğimde daha bişey demiyorlar 😀😀 takmayın boşverin ben çok üzülüyodm sizin gibi beslenmiyor sağlıksız mı olcak diye ama hiç öyle olmuyor bide son aylar zaten alıyorsunuz son iki üç ay bu aylarda ne kdr az alırsak o kdr iyi
Basak26 Ezgihrcnn bende 62 ile hamile kaldım 25. haftaya kadar 65 oldum sadece. Şuan 32 hafta bitecek 25 haftaya kadar 2. 5 kilo aldım 25 ten 32 ye 6 buçuk kilo 🙄
Ezgihrcnn Basak26 zayıflıktan heralde bide iç karınla alakalı diyolar içeri genişse çıkmıyomuş karın 🙈
Ezgihrcnn tatlican28 ayyy inşallahhh valla toplum baskısı zaten bu düşünceye itiyo yoksa aklıma gelmezdi bu. Bide bebeğimin kilosu daha ne kadarki bana yansıyacak bende normal yiyorum o yüzden almadım yani bebekte gayet iyi şu çevredekiler tatlı dille iğneyi batırıyolar ya ah ahh 🤷🏼♀️ Bakacaz görecez inşllah senin gibi olurum 🙏🏻🙏🏻💫
Bernie Ezgihrcnn ayni durumdayiz 21.haftadayim armut kdr gobegim :) gram oynar gibi oldu,o da bebek ve kesenindir diye dusunuyorum,daha guzel hatta harika bisey,boyle giderse zorlanmayiz,cok ta catlamayiz insallah😇 yeter ki bebek kilo aliyor olsun
Ezgihrcnn Bernie evet bende güzel tarafından bakmaya başladım. Evet bide çatlaklar var demi. Vücudumda çok müsait çatlamaya. Ergenlikte ufak çatlaklarım oldu üst bacaklarımda. Korkmuyo değilim bi tık 🤭😅 olursada yapacak bişey yokta gerçi 🤷🏼♀️