Mom726272 03264231 benim 5 haftalıkken 5000 çıkmıştı değer aile hekimi ikiz gebelik olabilir dedi ama tek kese çıktı 🙈😅 bana ikiz olabilir dedilerse size garanti ikiz gebelik 😅hadi hayırlısı önümüzde haftalarda gidince durumu paylaşın burdan
talhanin_annesi 03264231 benim ki 6. Haftada 24.000 dı.hicbir sıkıntı olmadı Allah’a şükür ve tek keseydi ikiz olucak diyede birsey yok 😅
AltinYildizMom 03264231 evet o zaman erken yumurtlama olmuş bende ilk defa o ay ovulasyon yapmıştım normalde 14. günden 21 gune kadar olan yumurtlama diyorlar benim 10. gündü erkendi
Tgckbr 03264231 çok şükür gayet normaldi benim herşey ki .asi gereken yükseklik zaten korkma canım Allah’ın izniyle hersey iyidir eminim 🤲☺️
03264231 Menekseyorulmaz kese tekti bence kalp atışını duyamamıştık alttan baktı ikiz falan demedi ama çok erkendi gittiğimde
prensimibeklerkenn Sudealsancak betanın ikiz gebelik ile alakası yok bn 6 haftalıkken 27 binin çok üstündeydi bir kese ve bir bebek var kişiden kişiye değişen bişey hormonla alakalı yani (:
Selvaa fasafi ben ikizlerimin birini taa 8. Haftada öğrendim kanamalarım cok oldugu için surekli ultrasona giriyordum ona rağmen görünmedi kalbini dinlemeye gittigimizde iki kalp atışı duyduk rabbimin mucizesi 🥰🥰
MerveSglk95 03264231 normal bı durum 5 hafta da bende kese gördüm 6 haftalıkken bebeği ve kalp atışlarını duymuştum🙂
03264231 Menekseyorulmaz Allahım sağlıklı olsun da ilk gebeliğim tansiyondan dolayı biraz zor geçti son haftalar şimdi yüksek olunca da sağlıksız gebelik olabilir diye okuyunca üzülmüştüm içim ferahladı🌺