03264231 Kızlar ilk kan testini 5 . Haftamda verdiğimde beta hcg 15.000 di sizlerden bunu yaşayan var mı ? Doktor alttan baktı kese vardı
Mnssss 03264231 benimki 8bin kusurdu 5. Haftamda ikiz gebelikte olabilir sizinki benimki değil ama yükseklik o yüzden olabilir ☺️
fasafi 03264231 Beta değeri kişiden kişiye değişen bir durum, kimseyle kıyaslamayın ikiz gebelikle alakası olmadığını söylemişlerdi ☺️
Sudealsancak 03264231 fasafi benimde 6 haftalığım da 13.000 cıkmıstı ikiz oldugunu ögrendim siiznde ikiz olabilir ben kalp atışlarını duydum
03264231 Nurayselvi sormadım inan aklıma gelmedi o anlık heyecandan çıkınca aklıma geldi bir daha da girmedim . Doktor sorun yok şimdilik dedi
prensimibeklerkenn Sudealsancak betanın ikiz gebelik ile alakası yok bn 6 haftalıkken 27 binin çok üstündeydi bir kese ve bir bebek var kişiden kişiye değişen bişey hormonla alakalı yani (:
Btlzhra 03264231 benim 5+3 te 25 bindi benim. Erken yumurtlama olduğu için böyle yüksek olduğunu söylemişti doktorum
idiloska 5 haftalıktı sanırım 10 binlerdeydi, çift kese tek bebek görmüştük sonradan tek kese oldu, diğer kese gitti, 7′de kalp atışını duymuştuk, bebeği görmüştük, şimdi 32.haftadayım
Birmutluanne2 03264231 benim adetim geciktikten 5 gün sonra beta değerim 4000 falandı yüksek olması ya çoğul gebelik yada erken yumurtlama demişti doktorum
AltinYildizMom 03264231 benimde o haftalarda o değerlerdeydi ikizde olabilir tabi ihtimal ama benim erken yumurtlama oldugu için yüksekti 10 haftadan sonra ultrason 1 hafta önde gösteriyordu ve hep öyle ilerliyoruz şimdi 2 ihtimal gibi benim bildigim tabiki en doğrusunu doktorunuz gelecek haftalarda söyleyecektir
03264231 AltinYildizMom benimde erken döllenme çünkü geçen ay adet bitimi 1-2 denememiz oldu başka olmadı . Yüksek olunca sağlıksız gebelik diye okudum bir yerde korktum biraz da içim rahatladı yazılanı görünce
03264231 Tgckbr şükür benim de ikinci gebeliğim bazı yerlerde yüksek hcg sağlıksız gebelik diye okumuştum moralim bozuldu sorayım dedim🤲🏻😊
Tgckbr 03264231 çok şükür gayet normaldi benim herşey ki .asi gereken yükseklik zaten korkma canım Allah’ın izniyle hersey iyidir eminim 🤲☺️
AltinYildizMom 03264231 evet o zaman erken yumurtlama olmuş bende ilk defa o ay ovulasyon yapmıştım normalde 14. günden 21 gune kadar olan yumurtlama diyorlar benim 10. gündü erkendi