2.aşıyı ne zaman olacaz onu söylemediler fakat bir tek bizim sağlık ocagındakıler mı bu kadar ilgisiz onu merak etmıyor değilim. Benı cagırdı kan tahlılıne gittim ilac yollamadılar tahlil yapmıcaz bugun haftaya calısmayacagız o nedenle dedi cok sacma ne aramak var aşıya gelın diye ne bugun tahlil yapılmıcak gelmeyin diye arayan var.