Merhaba kızlar , sağlık ocağını 20 haftada aradım aşı İçin bana oradaki hemşire 10 mayısta aşı günleri dedi şimdide de yazıyorum 1 hafta kapalı diyor böyle sorumsuzluk görmedim , bu hafta arayıp bilgi bile vermediler , ben yarın gidip özelde olacağım aşı mı , 22+5 olucam yarın , geç kalınmış olunmaz dimi ? Yarın doktorumu da arayacağım gerci , çok sinir oldum