9 haftalik hamileyim bende çok üşüyorum hatta 7. haftamda acaip üşümüştüm sıtma tutar gibi oldu sabaha tir tir titredim.usudukce üstümü örttüm sonra da ter ertesi gun hemen doktora gittim korktum anormal bisey mi oldu diye beni doktor enfeksiyon hastalıklarına yönlendirdi.orda da hersey normal cikti gebelikten kaynaklanmış olabilir dedi. Hala üşüyorum ama