Acemianne12 canım yeterli oluyor fazla fazla kendim kullandım arkadaşıma da verdim düşün. Bu arada göğüs kalkanı da al kremin kıyafetlere sürülmesini, göğüsün sürtünmeden dolayı tahrişini engelliyor çabuk iyileşmeyi sağlıyor. Ayrıca içinde akan süt birikiyor ziyan olmuyor bebeğinize verebiliyorsunuz.