Acemianne12 https://resimyukle.io/r/RqbfbVft1w kızlar bunu kullanan varmı yorumları çok iyi ama boyutu küçük denmiş sizce yeterli olurmu sipariş vericem bu arada doğumuma az kaldı kullanmaya başlıcam
esraizmirli Acemianne12 ben kullandım azıcık bişey sürmek yetiyor zaten baya var hatta benim hepsi duruyor nerdeyse☺️
Burcuckmk Acemianne12 lansinohun balm olanini kullanıyorum ben emzirirken silmenede gerek yok yumusacik yapıyor ona da bi bak istersen
Gmzkyhn04 Acemianne12 bende ye aldım eczaneden 60 TL baya küçük 10 ml ama bir damla bile çok yoğun nem veriyor
Gmzkyhn04 Acemianne12 evet canım eczaneden aldım ben alınca zsten son 1 tane kalmıştı birde minicik eczanecı onunla aynı olan fark birtane önermişti hattta ml daha büyüktü ama ismini hatırlamıyorum.. Eczaneye sorsana canım sipariş üzere gelir mi diye
MerveDurr Ccff3435 ben 36 da başladım 40 ml azcık sürüyorsnz zaten yetiyor. Ben ilk doğumda da kullandm hamileyken başlamştm ve yara kanama vs olmadı ama sızladı baya oda olck o kdr mlletin yara ve kanama cok oluyor🥴
Burcuckmk Ccff3435 bende 20 li haftalarda başlamıştım her banyodan sonra sürüyordum sonra kaşıntim cok olduğu zmanalar daha sık sürdüm sende banyolardan sonra sürebilirsin
Ldy Acemianne12 ben ilk hamileliğimde kullandım çok memnun kaldım paylaştığınız kremden tavsiye ederim . Evet küçük fakat yeterli çok yoğun bir krem azıcık sürüyorsunuz zaten
Brcozkn Acemianne12 doğumdan 3 ay önce kullanmaya başladım gerçekten çok yararı oldu göğüs ucuyla ilgili bir problem yaşamadım 18 ay emzirdim. Çok etkili minicik bir parça alsan yetiyor zaten küçüklüğüne bakma.
Brcozkn Acemianne12 toplamda 3 kutu aldım, evet resimdekinden 3. Nün yarısı hala duruyor. Bebeğim 1 yaşına gelene kadar kullandım sonra ihtiyaç kalmamıştı .
Gmzkyhn04 Brcozkn bebeğiniz emerken kullandınız mı ya yani zarar olamz diyo ama bebek o kremi emse sanki bana sıkıntı olur gibime geldi