Deletedmom_5 doktorunuz özellikle yapmayın demedikçe yürüyüşün zararı olmaz 🤗 doktorum bana 12. Haftadan beri yürümemi söylüyor süre de sürekli arttı, 36. Haftadayım bebek aşağı insin diye 1 er saatlik 2 yürüyüş yapıyorum 😬 doktor sürekli soruyor yeterince yürüyor musun diye, siz de kondisyonunuza göre yarım saat, 45 dk ile başlayabilirsiniz bence. Evden çıkamıyorsan 3 mile leslie yapabilirsin youtube dan 🤗