Hayalperesttt oğlum 2 yaşına gelene kadar asla ikinciyi yapmam diyordum en zor dönemleri gerçekten uykusuzluğun en fazla olduğu dönem ama 2 yaştan sonra bişeyler rayına oturuyor düzene giriyor bence daha kolay olmuyor ama sanırım bünyemiz bu düzene alışıyor oğlum 2 yaşını 2 ay geçince ikinciyi yaptık dediğim gibi 2 den sonra kafanız rahatlayacak biraz sıkın dişinizi hiç kormkayın evlatlarınızın büyüyüp size kahve yapıp sizinle dertleştiğini hayal edin çok güzel ☺️