Selam kızlar 10 aylık bir bebeğim var ve ben bu ay regl bitimin de eşimle yaşadığımız ilişki sonucu ufak bir kaçak söz konusu olmuş ve eşim bunu bana 2,3 gün sonra söylediği için önlemde alamadım malesef bebeğim küçük olduğu için çok korkuyorum hamile kalmaktan size sorum adet bitimi hemen hamile kalınınca yanı hemen döllenme gerçekleşsede ovulasyon günü yumurtlama günleri yine o beyaz akıntı olurmu