milena11 Dnz8806 vallahi başıda geçmek bilmedi ortasıda sonuda geçmeyecek gibi ben çok sabırsızım heralde😁
Dnz8806 Milenka Az kalmışş🌸🙏🏻Boğa burcu hakkında hiç fikrim yok biliyor musun hiç tanıdığım biri de yok.☺️Güzel bir burç mu?
Esmos26 Dnz8806 sağlıkla kucağınıza alın inşallah sorunsuz bir doğum olsun öncesi sonrası şahane geçsin 🙏🏻 Çarşamba benimde sezeryanım var çok sakin hissediyorum şuan bakalım o gün neler olacak 😀
Dnz8806 Esmos26 Çok çok teşekkür ederim🙏🏻🌸aa çok az kalmış güzel dileklerinz sizin için de geçerli olsun inş🙏🏻Son gece son saatler farklıymış ya şu an leylayım narkoz almış gibiyim boşlukta yürüme hissi tam anlamıyla😊😊İnan 3 gün önce gayet normaldim.😁
GizemKaplan Dnz8806 Bitaneeeeem aklım kalbim dualarım hep seninle çok çok çok güzel gecicek biliyorum 💕🌸 oglusuna sağlıkla kavusucaksin 🌸💕🥰
Dnz8806 GizemKaplan Gizemimm burası iyi ki seni bana kazndırdı.Seviyorum seni canımın içi❤️Biliyorum beni düşündüğünü kalbini sevdiğim🌸
edanuur Dnz8806 Yaaa okadar bensinkii çok.iyi anlıyorum bende kendimden emin değilim yapamam yani kafa bitirdim normali bide cekingenlik de var bende ailem çevrem çok baskı yapıyor ama dinlemiycem
Dnz8806 edanuur Canım kıyamam hiç hoş değil baskı.Senin bedenin senin kararın.Nasıl istiyorsan ve sizin için en sağlıklısı ve hayırlısı ne olacaksa o olsun inş🙏🏻☺️🌸
Aralidnak Dnz8806 Merhaba, ikiniz için de önce sağlık diliyorum. Umarım çoook güzel geçer ☺️ Kaçıncı hafta ve gündesiniz? Benim de son 15 kaldı
Dnz8806 Aralidnak Çok teşekkür ediyorum inşş🙏🏻🌸 yarın 38+5 . Sizin de çok az kalmış sağlıkla gelsin inş🙏🏻😊☺️
1_minik Dnz8806 düşünsene yarın öğlen olduğunda bebişin siZle olacak 🤲🏼 Çok heyecanlı …sağlıkla gelsin🤲🏼🙈
Dnz8806 1_minik Canım evet çok heyecanlı beni neler bekliyor bir sürü soru var şu anda☺️Aminnn canım🙏🏻🌸