Cnsemrh Canım şöyle anlatayım benim normal doğum yapacağıma dair,kendimi tanıdığm içim yapacağıma olan inancım yoktu.Bunu kafamda başından beri böyle oturttum ve doktorumla bu durumu paylaştığımda,Şöyle söyledi Eğer yapabilecğine inanmıyrsan ve istemiyorsan yapabilecğn bir durum değil dedi,kendini bilmen tanıman da güzel dedi.Artı bir çok başka sebep şu an yazmak istemiyrm.Kararsız olman çok normal,tabi ki en hayırlısı neyse ve gönlünden hangi doğum şekli geçiyorsa inş o olsun inş🙏🏻