ilayda-123 Minik1portakal inşallah her şey çok güzel olacak senin için de lütfen haber ver merak ederim☺️
Minik1portakal ilayda-123 ya gerçekten mi 😍🙈🙈 allahım ayrmasın çok sevindim 😍🤲🏼🤲🏼😘 maşallah bebişe de sana da, Allah analı babalı büyütsün 🤗 müsait olduğun bi ara bana detayları anlatsana çok merak ediyorum neler oldu, normal miydi sezaryen mi 🤗
Tugcekkkkk Esilaayliz karnımın alt kısmında çok can yakan bir acı vardı. Dikkat ağrı sızı değil acı. Yan yattığımda elimi oraya değdirimce yatakta kalkarken otururken vs hep o acı canımı acıtıyor. Nst de sancım çıkıyordu ama hep durdurmaya calıstılar. En sonunda kanama baslayınca doğuma alındım. Yani eğer kanama vs gibi bir sey görmedikçe erken doğumları engelliyorlar.