ilayda-123 daha doğurmadım canım bende🤗 şu an hastaneye gidiyorum duruma göre ya yatışım yapılacak ya da gün verecek. Küveze girecek mi girerse ne kadar kalır bilmiyorum 🤷🏻♀️ Gelişim geriliği üzücü bi durum, ben herşeyi yedim kilo alsın diye ama hiç alamadı, gerilik en son 3 haftaya çıktı, bakalım şimdi ne diyecekler😐 sağ salim alalım inşallah kucağımıza 🤲🏼🤲🏼😍