Rabiaphlvn ben de ilk kontrolüme gittiğimde önümdeki kadın bebeğinin cinsiyetini, öğrendi erkek diye ağlamaya başladı. kız olsun diye yapmışmış. Benim üzüldüğüm nokta şu birincisi hamile kalmak çocuk yapmak bizim elimizde gibi davranması insanların. Sürekli cinsiyet ayrımı yapmaları kız ya da erkek. Kimse Allah nasip etti demiyor, kimse önce sağlıklı evladım olsun demiyor. İnsanlar çocuk sahibi olmak için bu kadar çabalarken türlü tedaviler olurken, kız oldu diye düşürülmesi erkek oldu diye ağlanması çok üzücü. Cahillik diyip geçmek istemiyorum bu aynı zamanda inançsızlık bence. Rabbim herkese sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin kimseyi acısıyla ,eksikliğiyle sınamasın. Bizleri de bu tarz düşünen insanlardan korusun inşallah.