Ciara93
Oda allahtan diyip allahtan gelene resmen tepki veriyolar farkında değiller sözde fark etmez sağlıklı olsun da yeter ben biri cinsiyetini söyleyince rabbim hayırlı etsin ne güzel bir prenses yada prens geliyo diyorum ikiside allahtan olsun yaa falan gibi bir konuşmaya girmiyorum bu insanlar neden böyle 😡 ne güzel 2 kız kardeş olucaklar kız kardeş çok başka ❤️