tugcemre Aiteh nasıl.tahin yok marketerde a101 binde satılan tahinler varya onların üstündeki yağ birikintisini aliyrsun kaşıkla işte sürüyorsun bir daha olmuyor ama sen bilirsin
Aiteh miracinannesi1 ben siliyorum mutlaka ne surersem sureyim.silerim silerseniz sorun olmaz.ve koku kalsa bile bebek açsa emer mutlaka
Adagozde Aiteh benimde ilk kızımda çok zor olmuştu hangi kremi aldıysam işe yaramadı en son garmastan aldım eczaneden o şok iyi geldi 2 günde geçirdi bütün yaralarımı
elifnurrrr Aiteh canım ilk gebeliğimde lanolin diye bi krem kullanmıştım ben kremi sürüp göğüs pedi koyuyordum emzircem zaman pedle silip emziriyordum tekrar krem srürüp pedi koyuyordum bi dene istersen hemen düzeldi benim öyle
Evimvebebegim Aiteh tahin yağı cok iyi gelmisti bana canim tahin alin direk zaten onun yagi ustune cikmis oluyor o yagi kullan sür gogsune ben oylelikle iylestim
huzur- Ben silikon göğüs ucu almıştım takıyordum bir sonraki emzirmeye kadar meme ucu sütün içinde bekliyordu öyle kısa sürede iyileşmişti önerdiğim bir kişi daha işe yaradığını söylemişti siz de deneyin isterseniz süt cabuk iyileştiriyor
Linasalamandre Aiteh gümüş kapak veya Philips in 2 Li süt biriktirmek kaparlardı işe yarıyormuş bir de krem pansuman.. siz bunları yaptığınız halde mi geçmiyor ?
Meryemkale mom6565 pişirmeden canım kesinlikle ısıtma yada herhangi bi işlem uygulama sadece soğuk olsun biraz inan 1 2 güne hafiflicek baya benim kabuk tutmuştu artık bebeğimi emzirirken işkence oluyodu bununla iyileşti
Miskokulum35 Aiteh yeni doğum yapmış arkadaşın tavsiyesi. Hindistan cevizi yağı ile zeytin yağını karışırıp sürüyormuş. Ağrısını da alıyormuş çok iyi gelmiş. Bende alıcam inşallah. Deneyin belki faydası olur
bukusum Aiteh gogus kalkani. Evde varsa tahinin uzerindeki birikmis yagi surebilirsin. Garmastan pomad. Ayrica gogus pedi kullanma bu surecte
Yunel Aiteh canım kesinlikle fito krem sür benimde ilk bebeğimde olmuştu sürdüm ve 2 günde bütün yaralar iyileşti şimdide doğum çantasına koydum nolur nolmaz diye ama emzirmeden önce muhakkak yıka göğsünü
3bebis Aiteh 2 dogum yaptim ne denediysem nafile mastit olmamda bir kenara kalsın birde ustune meme reddi o kadar caba ugras 3 ay zor emzirdim Allah yardimcin olsun