Canım bazen yanlış tutmaktan bazen de bebeğin sadece ucunu emme inadından dolayı oluyor yara ve aynılarını bende yaşamıştım bana en iyi gelen tahinin üstündeki yağı sürekli sürmekti hem yıkamana da gerek yok göğsünü direk emzirebilirsin o halde. Bebek emmediği her dk sür daha çabuk geçer