Hmdsena2019 Dadas Amin canim Amin Allah senden razı olsun duanla iii dileklerinle hep olumlu düşünmeme vesile oldun 🌸 Rabbim sanada evlatlarini sagsalim kucagına almayı nasip etsin
Dadas Hmdsena2019 amin ablacım her daim hep destek tam destek ❤️🥰🥰 çok mutlu oldum ya Rabbime binlerce şükür olsun 🤲❤️
hava123 Hmdsena2019 Rabbim saglıkla kucagınada almayı nasip etsin kuzumm , bende 6 gün önce 4bb kallitede 5. Gün embriyosu transferi oldum agrılarım var gecenki transfer sonrasıda olmustu gerci agrı ama korkum var gene 🥲
Hmdsena2019 hava123 Amin canım 🤲🏻 Benim agrilarım anlık oluyo du bu 9 günde progestan igne çok agri yapıyo belki onun agrisi çok baskın di canım
Hmdsena2019 Emine1234 canım hep destek oldun bana Allah senden razı olsun en kısa zamanda seninde güzel haberini bekliyoruz hayırlısıyla ❤️❤️
Ayseucn Hmdsena2019 yaaa o kadar seviniyorum ki tüp bebek olumlu sonuçlara☺️ Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun 🌸😊
hava123 Hmdsena2019 olabilir kuzum ben iğne değilde fitil kullanıyorum +oksapar +coraspin . Sizin embriyonuz hangi kalitedeydi ve kacıncı gün transferi oldunuz😊
Peraaaa Bende tüp bebekle gebeyim.. Ne özeldir tüp bebek annesi olmak ♥️ Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasipmetsin inşallah
Zelsonr Hmdsena2019 Yaaa maşallahhhh sübhanallah 💚 Rabbim sağlıkla huzurla mutlulukla hayırlısıyla kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 İsteyen herkese de nasip etsin rabbim🤲 Ne güzel bir anneler günü hediyesi olmuş 😂🤭
Hmdsena2019 hava123 coraspin progestan fitil progestan igne ve estrofem kullanıyorum dondurulmuş 3. Gün embriyosu doktorum kalitesi çok ii demiş ti 2 embiyo transfer oldum