Bahar_korkut lentil eşimde bende aynı şekilde korkuyoruz onunda ilk evliliğinden çocuğu olmadı benimde meyve sebzeye gelince hiç bişey yiyemiyorum bir bardak suyu bille zorla içiyorum
Bahar_korkut Nur-98 doktorumla konuştum şaşkınlık geçirdi ilk ayşarda rahime yerleşme aşamasında olduğı için çok normalmiş hormanlar değişlişi ve vücut alışması bu gibi benzer şeyler oluyormuş rabbim kucağını dolu ettsin hayırlı evlat versin 🙏❤️
FatoRamo Bahar_korkut evet normal çünkü bebek yerleşme yapıyor benimde öyle oluyordu doktora sordum oda dedi çocuk yerleşme yapiyor dedi