Bahar_korkut benim 24+5 haftalık oldu hala arada kasık ağrılarım oluyor ama ilk zamanlar kadar değil. İlk zaman ben de çok korkuyordum sürekli regl oldum sanıp tuvalete kosuyordum falan. Doktoruma söyleyince şöyle demişti rahim bomboş bur yapıyken, içi dolu ve sürekli büyüyen bir yapıya dönüyor korkma. Sonra rahatladım biraz. Doktora gidince her şey yolundaysa eğer hiç endişe etme inşallah sağlıkla doğar bebeğin 💕