gel_artik_bebegim ilk gebeliğimde folbiol kullandım düşük olduktan sonra uzun bir sure kullanmadım folık asit. Sonrasında inofolic e basladım bu ay 5 gun gecikme oldu, inofolıc ıcmedıgım gun adet oldum gecikme sonrası. Acaba dedim o mu etkiledi, o yuzden bu ay farklı folık asit kullanayım dıye dusunuyorum