Z-Fol kullandım hamilelik öncesi başladım ve ilk 3 ay kullandım. İlk başta başka bir marka önermişti doktorum ama resmen ayak kokuyordu hamile değilken bile kusacak gibi oluyordum sonra buna geçtim koku vs hiç bir şey yok içeriği de iyi B12, B6, iyot, çinko vs var