Tuce10 burun ve ense normalse yüzde 99 , anomali olmuyor zaten yaşınız da genç , doktor bana genelde 38 yas üzeri risklidir demisti
Benim yaşım 33 ben de yaş riski vardı ama burun ve ense normal, böbrekte parlaklık yok kalpte de parlaklık yok ise , fetal DNA gerek yok boş yere insanları geriyorlar demişti.. sağlıkla doğar inşallah bebeginiz
Böbrek ve kalp te sorun olurdu eğer anomali olsa