Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, benim test de 1/135 çıktı yaşım da 35. Doktorum da istersen peritanolji uzmanı ile görüş dedi ve oraya gittik. Ayrıntılı ultrason ile de baktılar, tüm organları ve burun kemiğine normal olarak gördük ancak şu test insanı öyle geriyor ki… ne yapsam diye düşünüyorum ama içimden de çok sağlıklıyız diye geçiyor ama bir yandan da insan net cevap istiyor doktordan ama tabi test olmadan da doktor da net cevap veremiyor. Sizce fetal DNA mı yoksa amniyosentez mi yapılmalı?