Tuba704 ben oda takımındaki beşiği istemeyip,çıkarttırdım büyüyebilen beşiği. Çünkü onu odasına koysam kendi odamıza koyamayacağım,ikinci beşik ihtiyacı doğacaktı. İkeadan iki kademeli sallanmayan beşik koydum kendi odamıza. En az 2-3 yaşına kadar yatabilirmiş. Sonrasında odasına karyola alacağım.