Tuba704 Asli91 benim kendi odamda beşiğe bile yerim yok yatak odasını ortadan böldük düşünün bir minik dolap ve beşiklik yer var 🙈
Asli91 Tuba704 koymaya yeriniz müsaitse park yatak daha mantıklı.Annemler bebekliğimde banada ondan aldı 5 yaşıma kadar yattım 😂 küçükken bazalı yatak olunca yere düşme olayı çok oluyo.
Tuba704 Begmulusoy bende görüntüsüne takıldım🙈 Oysa kullanışlı olması mantıklı bilmiyorum ne yapacağım😄
Tuba704 haceryasar onu alacaktım çok araştırdım çok büyüyen bir yatak değil sonrasında yerim küçük old için baza şart olacak kullanım açısından o sebeple 5-6 yaşına kadar idare edebilsek baza alırız 😊
Tuba704 Duruannesi evet çok kişi önerdi sanırım ayaklanmaya başlayınca bebekler düşme tehlikesi olmuyormuş 🙄
sudamlasi Tuba704 😂beşik istemiyorum ben ya minik minik beşikler bile pahalı geliyo e içinin yatağını al yok nevresimi yastığı yatak koruyucusu vs dedim biz beşik te mi yattık sanki😄döne döne uyusun yerde
Deryaren Tuba704 yataklı da düşme sıkıntısı senin dikkatine bağlı canım abimin kızı 2 yaşında ve baza da yatıyor bariyer aldılar e bebekten hiç sorun olmuyor herşeyi sığdırıyoruz beşiği mi sığdırmayalım içimiz de kalmasın 🤩😀
mervec Tuba704 bende kararsizim işte çok kararlıydım içime kurt düştü alsam bule içime sinmeyecek artık kocaman beşik alcaz napalim 🤣🤣
Melek00 Bende bugün kızıma park beşik aldım 300 tl ye fiyatı çok uygun ve çok beğenerek aldım iki aşamalı olduğu için kullanımı çok güzel sadece içine döşek yapcaz ben bu çeliklerden anlamam diyodum kurma felan 5 dakka da kurulup bozuluyo ve çok az yer duruyo kapatınca çantasına koyosunuz
Tuba704 YaseminDurmazlgen evet mantıklı olmuş yani ölçüler önemli işte yer darlığından insan şaşırıyor🙈
Aybukealtintas Tuba704 Anne yanını kullannalar pek önermiyor, park yatak da benim hosuma gitmiyor, en son ikea da bir beşik buldum hemde kademeli ayarlanabiliyor park yataklar gibi, fiyatlarıda makul ona karar verdim🙏💙👶
Tuba704 Aybukealtintas ıkea nın istanbul şubesi bana çok uzak eminim mantıklı beşikler ve diğer eşyalar vardır genelde kullanımı çok uygun oluyor ordaki eşyaların👍
Sehererkull Tuba704 bende cok kararsizim ikeada begendim besik ama sallanmiyor acaba sallananmi sallanmayanmi zorluk cekermiyim bilemedim .
Tuba704 Sehererkull sallamaya alıştırırsak mı isterler acaba ? Sallanan mantıklı gibi ama nedense alışsın istemiyorum oturup birde ayakta sallamak var 🙈🙈
Sehererkull Tuba704 cocuk huysuz olursa mecbur sallican ama sonucta uyuturken kucakta yada ayakta uyutuyosun uyuduktan sonra besige koyuyosun iki mirildansa hemen sirtini sivazlayip yavas yavas sallarsakta olmazmiki 😂