Tusemefe8134 evet canm hıçkırık o 🤗 bende 31 +6 yim 2 3 gündür başladı bendede. Bebisimin kafası aşağıda mesanemin oralarda doğum pozisyonuna dönmüş. Ayaklari ya sağımda ya kaburgamda zaten. Bu sabahta mesela uyandım baya kıpır kıpır bisey zaten. Aşağı tarafta tam kafasının olduğu yerde bi 6 7 dakika kadar düzenli aralıklarla pit pit pit attı sonra duruldu. O pit pit atarken kendiside bir yandan vuruyordu ayaklarıyla falan bariz hıçkırıklara boğuldu yani kizim 😁 ciğerleri gelişmeye başladığı için böyle olması gayet norml ve güzelmiş doktoruma sormuştum 🤗