Yasoo96 Kghkflfk valla bence zayif. Kime sorsam 400+ diyor. Benim ki 350gr. Cok fark yok ama ileri de degil yani 😅. Senin ki kac gr mesela ?
Yasoo96 Kghkflfk 20 haftaliga 450gr 2 hafta ileri oluyosa benim ki normal kiloda ozaman. Peki cidden yediginle mi alakali? Bazi bebekler anne baba yapisiyla da biraz kilolu olabiliyor 🤷🏻♀️
Selver90 00 itibari ile 22 olduk bu gece uyuyor normalde geceleri aktiftir.kizlar sizinki nerelerden vuruyor benim hala alt karin bolgemden vurduruyor
Yasoo96 Selver90 bazen gobek deliginin alt tarafinda, bazen yaninda, bazen cok az ustunde. Ama genel olarak alt tarafta.
Fatma7666 Arda04 bende de var mide bulantısı baş ağrısı kasık kaburga ağrısı hareketlerinden yatamama🤦♀️
Kghkflfk Yasoo96 eşim uzun ben kısa eşim iri yapılı ben minyon😀😀 ama boğazım asla durmuyo aslaaa gece gündüz yiyyorum doktor tatlıyı kes dedi
Selver90 Yasoo96 benimki birkez gobek deligi hizasindan attirdi sonra hemen asagi indi😂sanirim orda huzurlu 😂🤣abisi hep yukarda gezerdi
Yasoo96 Kghkflfk hahah ya yerim onu 😂😍 aman dikkat et bide diyabetle ugrasmayalim. Bende normalde asla tatli yemezdim ama ye tatliyi dogur hakkiyi oldu benim durum😂
Kghkflfk Selver90 bnmki arada bi yukarda vuruyo ama genel hep alt aynı yerde bi kaç gün önce hareketleri bi durmuştu şmdi yine başladı
Kghkflfk Yasoo96 ben normaldede yerdim ama şuan krize giriyorum yemediğimde ya çok ilginç oldum valla
Selver90 Kghkflfk herzaman bir olmuyor canim benimki genelde aksamlari aktif aksam oynamadi kakaolu sut ictim hemen basladi vurmaya.gunduzleride belki aktif tir ama ben yerimde duramiyorum oglumda var onunla oyalan et derken hissetmiyor olabilirim.
Kghkflfk Selver90 tabi senin 2. Çocuk olunca biliyosun bnm ilk hemen evham yapıyorum acile gidicektim😀😀😀