Deletedmom23234 Kghkflfk 22 haftanın sonundayiz iyiyiiizz😍 bugün hareketlerini ilk defa göbek deliğinin yanında ve bir tık ustunde hissettim 👀🥺❣️
Arda04 Kghkflfk 22 haftalık olduk amaaa mide bulantısı devam ediyor benim gibi olan varmı acaba kızım olcak bu arada
Elifsura01 Salı günü kontrole gitmiştim 22+5 im Bugün itibariyle 2 gafta geriden geliyor dedi doktor inşAllaj bidahaki kontrole düzelmiş olur ☹️
DenizBatus Elifsura01 ilk hamileliginizse düzelir ilerledikçe haftalar merak etmeyin😊bol sut ceviz yumurta kasar yiyin çok kafanıza takmayın🙏
Kghkflfk Elifsura01 inşallah canım benim boğazım hiç boş durmuyo sende her dk ye emin ol bebeğe gider
Fatma7666 Arda04 bende de var mide bulantısı baş ağrısı kasık kaburga ağrısı hareketlerinden yatamama🤦♀️
Burcuaa Arda04 Aynı durumdayım 8.haftamdan beri hep bekliyorum bir gün sabah uyanacağım ve geçecek diye maalesef 20.hafta ve ben aynıyım sanırım geçmeyecek
Yasoo96 22+2yim. Bebegim benim gibi obur. Yemeksiz durmuyor. Acikinca basliyor icerde horon tepmeye 😂 sanirim bi de ben uyurken hareket ediyor. Beni uyandirmiyor ama ruyalarimda bebegi hareket ederken izliyo oluyorum 🙆🏻♀️