Nurahmet bnm kaç sene önce suni sancı verdiklerinde oluşmuştu basur ama Doğumdan birkaç gün sonra geçti.ikinci doğumum da hiç olmadı ama şimdi36 haftalık oldum ve geçen hafta çıktı 2tane şişlik var çok acıyordu se söyledim fitil ve krem verdi ama ben o fitili hep ziyan ettim bide azda olsa kanattım tekrardan gittim aldım fitilden saha iyiyim acı yok ama şişlikler duruyor.inşallah Doğumda tekrar çıkmaz çünkü çok aci bişey Doğum sancısından çok o öldürüyr adamı😒