Nurahmet canım 3 gundur bende de var ve korkuyorum hafif kanamalı ve bir tane sis bende gitsem genel cerraha tedavi uygular mı diye düşünüyorum yalancı sancilarim var ve zamanım da az kaldı 😭 36+4 um Perşembe doktor muayenem var nasıl olcak bilmiyorum senin kanıyor mu ? Birde çok mu fazla o yüzden mı normal doğuma engel dedi ?