Selinbati happymooomms kesinlikle bence yanlış ilk hamileligimde kızımda yaşadım hepsini ve kızımda 6. Aya kadar adet oldum bildiğimiz ve kızım oldu 🥰
elisam1206 happymooomms benimde lekelenmem oldu ama kızım olacak 🥰ilk böyle olduğunda banada herkes oğlun olacak diyordu ama tam tersi oldu 😂
Arslan2104 happymooomms Bende yerleşme kanaması falan olmadı. Oğluşum olcak 😊arkadaşımın oldu onun da kızı oldu 😊
gel_artik_bebegim happymooomms %100 doğru değil ama genelde evet erkek oluyor lekeleme bir iki gün sürüp bitiyor ve çok az leke geliyor peçeteye regl uzun sürer ve daha yoğun olur
Dilos0705 happymooomms yerleşme kanaması yaşadım ilk 3 ay üç kerede lekelenme yaşadım erkek dediler hep öylede oldu erkek çıktı
Derya1503 happymooomms eltimin yerleşme kanaması olmuştu kız bebeği oldu. Benim hiç kanamam olmadı bel ağrım vardı benim de kız 🥰 herkesin genetiği farklı inanmayın böyle şeylere ☺️