happymooomms ben adet oldum sandım meğersem 2 gün boyunca kahverengi kanamam oldu çoğalmadı ve bitti. Adetime 4 gün kala olmuştu sonra olabilir mi dedim test yaptım çıktı. Ve Oğlum olacak inşallah😍 kan uyuşmazlığından dolayıda lekelenme oluyordu. 8.haftada iğneyide yaptırdı doktorum.