mrsflowers Edanr11 doktoruna danışsaydın keşke folik asit içinde az miktarda bulunuyor bu tarz ilaçların ilk 3 ay önemli çünkü
Dilanayrn Smrtgsn benimde ilk kullanamaya başladığım hafta çok bulantı ve mide yanması yapmıştı bir kaç güne geçer ınsallah 🙏
Yenihesap Smrtgsn benimde çok bulantım vardı doktor folik asit arttırır dedi bende ımom kullanıyordum bıraktım onun icinde baya bi folik asit var diye biliyorum doktorum onuda kesti
Yenihesap Edanr11 ben hem folik asit hem ımom kullanıyordum doktordum folik asiti bıraktırdı icinde 4 mg folik asit varmış çünkü imomda bebeğe yeterliymiş 13 haftadamda ikisini birden bıraktırdı
MeryeMelis Edanr11 11 veya 12 haftadan sonra folik asit kullanmıyoruz zaten imom gibi vitaminlerin içinde oluyor ekstra folik asit kullanmanıza gerek yok.
Littlespy Edanr11 ben sadece bunu kullandım ekstra folik asit kullanmadım :) içerisinde yeteri kadar folik asit bulunuyor zaten 🤓
ecce_mommy Smrtgsn bende kullanıyorum kokusu fazlaydı o biraz mide bulandırıcı idi buzdolabnda tutuyorum çokta beğeniyorum