Smrtgsn Merhaba arkadaşlar, doktorum imom omega (balık yağı) vitamin verdi. Fakat bende çok mide bulantısı ve halsizlik yaptı. Böyle yan etkiler yaşayan var mı?
BegumIscanTunc Smrtgsn ben kullanıyorum ama gece yatarken içiyorum doktorum gece yatarken al daha iyi olur dedi
sabirsizanne111 Smrtgsn ilk başlarda öyle yapıyor bu vitaminlerin hepsi sonradan düzeliyor. Bendede yapmıştı 2 3 hafta sonra alışıyorsun
Esincil Smrtgsn bende kullanıyorum yan etkisi olmadı canım çok iyi bir vitamin bebeğe çok iyi geliyor kilo alımında
Yenihesap Smrtgsn benimde çok bulantım vardı doktor folik asit arttırır dedi bende ımom kullanıyordum bıraktım onun icinde baya bi folik asit var diye biliyorum doktorum onuda kesti
Edanr11 Bende imon kahverengi kutusu kullanıyorum gebelikten öncede suanda sanırım omega 3 müş ama folik asitte var içinde 11. Haftadayım acaba ekstra folik asit kullanmam gerekir mi bilgisi olan var mı arkadaşlar ?
mrsflowers Edanr11 doktoruna danışsaydın keşke folik asit içinde az miktarda bulunuyor bu tarz ilaçların ilk 3 ay önemli çünkü
Yenihesap Edanr11 ben hem folik asit hem ımom kullanıyordum doktordum folik asiti bıraktırdı icinde 4 mg folik asit varmış çünkü imomda bebeğe yeterliymiş 13 haftadamda ikisini birden bıraktırdı
MeryeMelis Edanr11 11 veya 12 haftadan sonra folik asit kullanmıyoruz zaten imom gibi vitaminlerin içinde oluyor ekstra folik asit kullanmanıza gerek yok.