zehranurr sizin cahil olma sebebiniz yazıyı tam okumayıp anlamak istediğiniz gibi anlamanız kimse orda bebek hareketi dememiş zaten cahilsiniz evet bide burda tekrar post açıp kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz orda sizinle aynı şeyleri yazan iki kişi pardon yazıyı yanlış anlamışız diye kusurabakmayın yazıyor ama siz ekstra post açip kendinizi tatmin ediyorsunuz pes buda cahilliğin farklı bir boyutu tabi