GlsmPlt Annecilek 34 haftalık olduk tahmini Haziran 19 da doğum bakalım inşallah az kaldı sağlıcakla gelsinler de 🤲😊 hayırlı kandiller bu arada 🥰
Minikmucize33 Annecilek valla ailemin yanına şehir dışına geldim doğuma kadar burdayım nasip olursa hazırlıklarımız bitmişti zaten sürekli yatıyoruz başka yaptığımız yok bu karantina günlerinde sizin durumlar nasıl kaç haftalıksınız
Zeynep_18 Annecilek temmuz ilk haftası diyor uygulama ama biliyorum ki benim oğluşum haziranda gelecek😁
Busramom54 GlsmPlt biz de 34 haftalığız ve tahmini 19 haziran. Ama sezeryan düşündüğümüz için sanırım daha erken olabilir. Hayırlısı. Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin herkese🌸
Tazegebe1 Nuray11 bende 32 haftalığım haziranın sonuna hazırladım kendimi uygulama da öyle gözüküyor zaten :)
mavi2021 Annecilek 32. Haftalık olduk ıkızlerımle sezaryen doğum olur büyük ıhtımalle 38. Görsek ıyıdır sizce hazıran ortalarına mı denk gelır yoksa
Elifaltun Annecilek bel agrisi mide yanmasi 😰 onun disinda hazirliklar bitti 33+3 olduk haziran 10 ile 15 arasi bekliyoruz prensesi bakalim 🥰
Birkiz Elifaltun mide yanması boğazdamı acaba? Benımde 2 3 gündür boğazımda bişey varmış gibi hissediyorum
Seda-1 Annecilek 32 olduk şükür Haziran sonu görünüyor sezeryan olucam ne zaman doktor alır bilmiyorum 😊
Minikmucize33 Annecilek afyonda yaşıyoruz yani iş dolayısıyla eşim asker ben öğretmenim Mersin’e geldim orda tektim ailemin yanındayım şimdi
Byby99 Annecilek ilk doğumumda ebeler yüzünden çok travma yaşadım normal yaptım ama hem psikolojik hem fiziksel mahvoldum 1 ay yataktan kalkamadım şimdi cesaret edemiyorum normale o yüzden sezeryana karar verdim
Nuray11 Tazegebe1 ben erken doğum için 28 haftalıkken hastanede yatmıştım o yüzden kesin haziran diye şartladım kendimi bu ay sonuda kıyafetlerini hazırlamayı düşünüyorum☺
Medis07 Haziran 20 de doğum yapıcaktım Haziran annesi olarak ama Mayıs 1 de erken doğum yaptım şimdi oğlum küvezde 32 haftalıkken alınması gerekti kilo alımı durduğu için inşalalh sağlıkla kucağıma alırım 🙏
schulemiss1 Yemekten sonra sag gogus altindaki yanma acı beni mahvetti. Ilk gebelikte hic olmamisti. 34teyiz.
Annecilek schulemiss1 aynısı bende de olduuu kaburgamın altına ayagıyla vuruyo dedı doktor bır de bobrekte kum tas var dedı ılacverdı gectı
Elftml08 Annecilek yarın 33 haftalık olucam aceba haziranın ne zamanına gelir uygulama 27si diye gösteriyor bakalım