Sezen07 canım doktorum bana 20. Haftadan itibaren başlarsın demişti ki öyle de oldu belki daha erken vardı hareketleri ama ben hissedemedim eşimle beraber hissettik biz eli karnımda sevip konuşuyodu ki tekme attı çok güzel bi duyguydu ağladık ikimizde 😊 en yakın zamanda sizde yaşarsınız inşallah 🙏