Bmom Ftmakacmaz16 36. Haftadan beri içiyorum 2 cm açılmam var rahim yumuşamam var günde iki bardak içiyorum içine karanfil ile birlikte 37+3 olduk
miskokulum1 Yagmur0707 peki erken gelmesi için bir sebep mi görmüş doktorun? Yani Allah korusun Bi sorun mu var?
Yagmur0707 Hayır herşey normal çok şükür öyle birşey de demedi 35 den sonra gelmesinin bi sakıncası yok dedi bayramdan sonra alttan bakacağım artık dedi
Ftmakacmaz16 Yagmur0707 kilosu falan nasıl? Mesela bizimki kilolu diye benim doktorumda çok dursun istemiyodu