Kızlar 39+4 haftalığım bugün ama hiç açılmam yoktu geçenlerde kontrole gittiğimde
Ahududu yaprağı çayı açılma için çok işe yaradığını söylüyolar kullanan içen var mı? Günde bir fincan içmek lazımmış, bide doğum esnasında sancın başladığında da içersen açılmayı hızlandırıyomuş