Sevoss23 Benim suyum tam 35 haftalıkken bitti .doktor başta sezeryana alaçam ddi Bn normal doğum istedim dediki adana ya kdr açılmam başlayana kdr bebege bi şey olursa sorumlusu bn değilim dedi ve imza aldı sonra vazgeçtim tekrardan sezeryana aldı bni .iyikide almış suyu tamamen bitmişti bebegimin normal doğum diye tuttursaydim bebeğimi kaybederdim